17 Nisan 2013 Çarşamba

SÜRPRİZ!


Üniversite yıllarımda stajyerlik ile başladığım çok sevdiğim öğretmenlik mesleğim beş yıl dershanecilik,bir yıl sadece özel ders verme ve en son arkadaşlarımla kendi etüt merkezimizi açmamla 9yıldır devam ediyor. Final Dergisi Dershanelerinde yıllarca beraber çalıştığım arkadaşlarımla 3yıl önce açtığımız,halen işlettiğim bir etüt merkezim var(son iki yıldır iki ortaklı şekilde işletiyoruz) ama bebeğim doğduktan sonra iş yerim beni eskisi gibi mutlu etmemeye başladı.Zaman ayırmak istediğim alanlar değişti.
Bu yazıyı okuyanlardan arasında veliler de vardır ama çekinmeden yazacağım.Veliler ile ilgilenmek+beklentilerini karşılamak öğrencilere ders anlatmaktan daha zor.Üstelik belli bir süre sonra sıkıcı hal alıyor(üzgünüm ama böyle düşünüyorum)
Hal böyle olunca bu eğitim yılı sonunda etüt merkezimde ortaklığımı bitirme kararı aldım.Çok istediğim ve sürekli ertelediğim birşey ile ilgili kalbimin daha hızlı atmaya başladığını farkettim.O günden bugüne kadar hiç boş durmadan araştırdım hala araştırıyorum:
Bana ait olan Cingifilli markamla tasarım ve organizasyona adım atıyorum!

Şimdilik sadece netleşen durumları paylaşıp daha sonra düşündüklerimi gerçekleştirdikçe paylaşıma devam edeceğim.

Şu an hazırlıklarına başladıklarım:
Oğluma Diş Partisi(Mayıs'ı bekleyin;)
Arkadaşımın oğluna Doğum günü partisi (Mayıs'ı bekleyin:)
Aile dostumuzun yeni doğacak bebeğine Bebek şekeri ve Doğum sonrası oda süsleme-Kapı süsü(Haziran'da)
Bir arkadaşıma Bekarlığa Veda Partisi(Haziran'da)
Kendime 30 Yaş Partisi:)Haziran'da:)

Broşür,kartvizit,marka tescili,logo için çalışmalara başladım.Şuanda blog açtım.Tasarımını tamamlayıp,sitemi aktif hale getireceğim.


Nikah-Düğün-Kına-Nişan Organizasyonları
Doğumgünü Partileri
Diş Partileri
Baby Shower
Bebek mevlüdü
Butik pasta
Bebek şekerleri,Nikah şekerleri
Özel dikim
Kişiye özel tasarımlar-el emeği ürünler
Süslemeler
Fotoğrafçılık
Blog Tasarımı
Özel günler(Anneler günü,Sevgililer günü,23 Nisan...) için aklınıza ne geliyorsa hepsinin dahil olduğu bir konsept benimkisi.

Butik pasta siparişi,Butik pasta kursu,Özel siparişler(dikiş,örgü gibi),Fotoğrafçılık için profesyonel bir ekibim hazır.

Şu anda aktif halde çalışmaya başladım.Siparişle çalışıyorum.

Yaz tatili dönüşü bir adım daha atıp kısmetse mağazamı açmayı planlıyorum.


2 yorum:

hayat duruyla dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Unknown dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.